cafte na bxku mi svieti len stopka a vobec mi to neperuje kto mi vie poradit?
cafte na bxku mi svieti len stopka a vobec mi to neperuje kto mi vie poradit?
22.06.2009 09:44 -
Re: neperuje mi a svieti stopka
malo LHM alebo nizky tlak v hydraulike ... skontroluj/dopln lhm a skus to znova
malo LHM alebo nizky tlak v hydraulike ... skontroluj/dopln lhm a skus to znova
22.06.2009 13:16 -
Re: neperuje mi a svieti stopka
1. Ak car nepéruje a nezdvíha sa - máš buď málo kvapaliny, alebo je závada v niektorom z komponentov hydrosústavy (slabé čerpadlo, nedošponovaný remeň pohonu čerpadla...atď)? Pod auto si pozeral - nie je tam kaluž LHM?
2. Ak nepéruje, ale zdvíha sa - tak mohla odísť (jedna alebo viacero) hydraulických gulí. Potom, čo sa v guli pretrhla gumová membrána (pôvodne natlakovaná dusíkom) - dusík unikol do systému a do gule sa naplavilo viac LHM, čo mohlo mať za následok zníženie jej stavu v nádržke. Skontroluj aj, či nie je vypadnutý konektor z indikátora stavu LHM (na vrchu nádržky).
3. Viac problémov naraz, ktoré zo tvojich strohých informácií niesom schopný bližšie špecifikovať
Rady:
1.ak sa auto zdvíha, daj ho do maximálnej (4.) polohy a skontroluj stav LHM v nádržke (vrch oranžového plaváku musí byť medzi ryskami). Ak je pod spodnou ryskou - tak je LHM málo - doplň ju.
2. daj auto do jazdnej polohy (2.) a skús tlakom oproti zemi v každom rohu karosérie zistiť prerazenie pružiacej gule. V každom rohu by sa malo dať auto stlačiť. Ak bude v niektorm rohu auto tuhé, znamená to, že je tam guľa buď prázdna (dá sa ešte doplniť), alebo už prerazená (nenávratne KO).
Napíš čo si vybádal, potom môžme riešiť ďalej.
1. Ak car nepéruje a nezdvíha sa - máš buď málo kvapaliny, alebo je závada v niektorom z komponentov hydrosústavy (slabé čerpadlo, nedošponovaný remeň pohonu čerpadla...atď)? Pod auto si pozeral - nie je tam kaluž LHM?
2. Ak nepéruje, ale zdvíha sa - tak mohla odísť (jedna alebo viacero) hydraulických gulí. Potom, čo sa v guli pretrhla gumová membrána (pôvodne natlakovaná dusíkom) - dusík unikol do systému a do gule sa naplavilo viac LHM, čo mohlo mať za následok zníženie jej stavu v nádržke. Skontroluj aj, či nie je vypadnutý konektor z indikátora stavu LHM (na vrchu nádržky).
3. Viac problémov naraz, ktoré zo tvojich strohých informácií niesom schopný bližšie špecifikovať:-)
Rady:
1.ak sa auto zdvíha, daj ho do maximálnej (4.) polohy a skontroluj stav LHM v nádržke (vrch oranžového plaváku musí byť medzi ryskami). Ak je pod spodnou ryskou - tak je LHM málo - doplň ju.
2. daj auto do jazdnej polohy (2.) a skús tlakom oproti zemi v každom rohu karosérie zistiť prerazenie pružiacej gule. V každom rohu by sa malo dať auto stlačiť. Ak bude v niektorm rohu auto tuhé, znamená to, že je tam guľa buď prázdna (dá sa ešte doplniť), alebo už prerazená (nenávratne KO).
Napíš čo si vybádal, potom môžme riešiť ďalej.