Dneska ráno, když chci nastartovat, tak nic. Točí, ale chytne až za dlouho a když naskočí, tak chvíly drží normální otáčky, pak klesnou a chcípne. Po sešlápnutí plynu, my střílí z vejfuku a někdy i do sání, při tom je cejtit z výfuku hrozně benzín ... Nejdřív jsem myslel že váha vzduchu, ale po výměně je to stejný.Zkoušel jsem i vyblikání závady, ale nic mi to neukázalo. Vypadá to, jako když je hodně bohatá směs... Včera jsem jezdil v pohodě a přes noc tohle.. Už mě nic nenapadá tak se ptám vás co by to mohlo ještě být? Jo a ještě s těma otáčkama mi to začlo tak před týdnem, když byly mrazy a ráno jsem ho nechával zahřívat, tak mi třeba po chvíly klesly, pak si sám přidal a nebo chcípnul... Jinak v pondělí se chystám na výměnu spojky, takže jestli rozeberu o něco víc mi je už jedno, hlavně když poběží..
Dneska ráno, když chci nastartovat, tak nic. Točí, ale chytne až za dlouho a když naskočí, tak chvíly drží normální otáčky, pak klesnou a chcípne. Po sešlápnutí plynu, my střílí z vejfuku a někdy i do sání, při tom je cejtit z výfuku hrozně benzín ... Nejdřív jsem myslel že váha vzduchu, ale po výměně je to stejný.Zkoušel jsem i vyblikání závady, ale nic mi to neukázalo. Vypadá to, jako když je hodně bohatá směs... Včera jsem jezdil v pohodě a přes noc tohle.. Už mě nic nenapadá tak se ptám vás co by to mohlo ještě být? Jo a ještě s těma otáčkama mi to začlo tak před týdnem, když byly mrazy a ráno jsem ho nechával zahřívat, tak mi třeba po chvíly klesly, pak si sám přidal a nebo chcípnul... Jinak v pondělí se chystám na výměnu spojky, takže jestli rozeberu o něco víc mi je už jedno, hlavně když poběží..
Vymen vicko a palec rozdelovaca, potom sviecky a kabely. 16v je sialene haklive na stav zapalovani a aj palec ktory zdanlivo vyzera OK moze sposobovat neskutocne problemy.
Vymen vicko a palec rozdelovaca, potom sviecky a kabely. 16v je sialene haklive na stav zapalovani a aj palec ktory zdanlivo vyzera OK moze sposobovat neskutocne problemy.
Palec, víčko, kabely jsou starý půl roku a maj naběháno cca 10 000Km. Svíčky jsem měnil před týdnem (Brisk rallye)....
Palec, víčko, kabely jsou starý půl roku a maj naběháno cca 10 000Km. Svíčky jsem měnil před týdnem (Brisk rallye)....
Hmmm sviecky rozhodne NGK nebo eqyem, 3 body, ziadne ine sviecky sa s dlhodobeho hladiska v 16v neosvecili. Skus este skontrolovat snimac polohy kliky. A urcite neuskodi ked odpojis a vycistis vsetky kontakty.
Hmmm sviecky rozhodne NGK nebo eqyem, 3 body, ziadne ine sviecky sa s dlhodobeho hladiska v 16v neosvecili. Skus este skontrolovat snimac polohy kliky. A urcite neuskodi ked odpojis a vycistis vsetky kontakty.
Zkusím ten snímač kliky ještě teda...Kolik by měl mít Ohmů když ho změřím? A kde ho najdu? Napadl mě ještě potenciometr škrtící klapky a čidlo teploty?
Zkusím ten snímač kliky ještě teda...Kolik by měl mít Ohmů když ho změřím? A kde ho najdu? Napadl mě ještě potenciometr škrtící klapky a čidlo teploty?
Jelikož mám od včera vyndanou spojku a přišla mi jiná a ta správná (snad) má dorazit až zítra, tak jsem si vyndal i sání, že si ho vyleštím a tak podobně... Při odstrojování jsem zjistil, že je prasklá a to i na více místech hadička co vede od sání k regulátoru tlaku paliva. Což by si myslím mohlo také dělat, ale to uvidím až zase sestrojím a zkusím nakopnout
Jelikož mám od včera vyndanou spojku a přišla mi jiná a ta správná (snad) má dorazit až zítra, tak jsem si vyndal i sání, že si ho vyleštím a tak podobně... :-))Při odstrojování jsem zjistil, že je prasklá a to i na více místech hadička co vede od sání k regulátoru tlaku paliva. Což by si myslím mohlo také dělat, ale to uvidím až zase sestrojím a zkusím nakopnout :-))