Yarik mam problem. spravil som si to napojil som to: + na baterku a ked som pripojil druhy vodic ten na 2pin na ten konektor tak tuk... asi mi vyhodilo nejaku poistku pretoze mi neide vobec elektrika na nicom. a teraz neviem kde a ktoru positku
Yarik mam problem. spravil som si to napojil som to: + na baterku a ked som pripojil druhy vodic ten na 2pin na ten konektor tak tuk... asi mi vyhodilo nejaku poistku pretoze mi neide vobec elektrika na nicom. :( a teraz neviem kde a ktoru positku
Myslím že si to zariadenie buď zle skonštruoval, alebo zle zapojil.
Som ti písal, že ti na to stačí drôt-nič nemusíš konštruovať.
Myslím že si to zariadenie buď zle skonštruoval, alebo zle zapojil.
Som ti písal, že ti na to stačí drôt-nič nemusíš konštruovať.
skonstruoval som to ako je to na foto. a spravilo to daco nedobre...
vyhodilo mi to poistku "niekde" neviem kde a neide mi elektrika od baterky nikam
skonstruoval som to ako je to na foto. a spravilo to daco nedobre...
vyhodilo mi to poistku "niekde" neviem kde a neide mi elektrika od baterky nikam :(
skonstruoval som to ako je to na foto. a spravilo to daco nedobre...
vyhodilo mi to poistku "niekde" neviem kde a neide mi elektrika od baterky nikam
skonstruoval som to ako je to na foto. a spravilo to daco nedobre...
vyhodilo mi to poistku "niekde" neviem kde a neide mi elektrika od baterky nikam :(
POMOOOOOOOOOOC.
Odisla mi nejaka poistka = neide mi vobec elektrika od baterky nikam. Presacoval som poistkovku pod volantom aj pri baterii a nic. Please help. lebo ho uz podpalim
POMOOOOOOOOOOC.
Odisla mi nejaka poistka = neide mi vobec elektrika od baterky nikam. Presacoval som poistkovku pod volantom aj pri baterii a nic. Please help. lebo ho uz podpalim
ahoj majk no to bolo v zlomku sekundy tak neviem ci by som tak rychlo skratol baterku ze ani jedna diodka sa nerozsvieti
este musim premerat jedno relatko co je pri baterke
ahoj majk :) no to bolo v zlomku sekundy :) tak neviem ci by som tak rychlo skratol baterku ze ani jedna diodka sa nerozsvieti :P
este musim premerat jedno relatko co je pri baterke
To máš dneska smolnej den, ale až to najdeš, tak budeš aspoň šťastný, že máš jen ty svoje původní závady Cítím s tebou.
To máš dneska smolnej den, ale až to najdeš, tak budeš aspoň šťastný, že máš jen ty svoje původní závady:) Cítím s tebou.
mile od teba. ale to nie su LEN tie moje zavady P sak to je katastrofa. cukanie pri nizkej hladine a spotreba 11-12litrov...
mile od teba. ale to nie su LEN tie moje zavady :PP sak to je katastrofa. cukanie pri nizkej hladine a spotreba 11-12litrov...
TO: yarik
bol som na diagnostike a vsetko je ok ziadna chyba vsetky hodnoty jak maju byt. aj tak mam skusit vyblikat nejaku chybu? alebo skusis poradit nieco ine????
TO: yarik
bol som na diagnostike a vsetko je ok ziadna chyba vsetky hodnoty jak maju byt. aj tak mam skusit vyblikat nejaku chybu? alebo skusis poradit nieco ine???? :(
ahoj majku. no slehlo mi to kompletne baterku...
a trosku opieklo rele. ale rele je v poho baterka uvidim ked sa nabije, ak vobec...
teraz ale uvazujem ci sa mi oplati zistovat pricinu spotreby a cukania na tom aute alebo si zadovazim iny motor a dam to prehodit.
uz je to o drzku ked nic nepomaha
ahoj majku. no slehlo mi to kompletne baterku...
a trosku opieklo rele. ale rele je v poho baterka uvidim ked sa nabije, ak vobec...
teraz ale uvazujem ci sa mi oplati zistovat pricinu spotreby a cukania na tom aute alebo si zadovazim iny motor a dam to prehodit.
uz je to o drzku ked nic nepomaha
určite hladaj chybu, nie prehadzuj motor, ktovie aký džad motor kúpiš, a nebude to velka chyba isto.
určite hladaj chybu, nie prehadzuj motor, ktovie aký džad motor kúpiš, a nebude to velka chyba isto.
no nebude to velka chyba mozno nie mozno ano..
vies ono je to zadrhel urcite banalny no nikto na to nevie prist. vymenene vsetko diagnostika bez problemov a spotreba 11... nemenil som cidla a MAP a trysku. ianc secko. a cuka pri malej hladine a papa 11...
a minule mi spapal 7 a necukal
no nebude to velka chyba mozno nie mozno ano..
vies ono je to zadrhel urcite banalny no nikto na to nevie prist. vymenene vsetko diagnostika bez problemov a spotreba 11... nemenil som cidla a MAP a trysku. ianc secko. a cuka pri malej hladine a papa 11...
a minule mi spapal 7 a necukal :(
diagnostika v bosh servise neukazala nic a diagnostika v peugeot servise tiez nic. skusit aj tak vyblikat nieco? pretoze ked to raz zere 11 raz 9 a raz 7 tak kto ho vie. a uz si vazne neviem rady som dost hotovy. to sa s tymto taham uz mesiac a stoji ma to nemalo
diagnostika v bosh servise neukazala nic a diagnostika v peugeot servise tiez nic. skusit aj tak vyblikat nieco? pretoze ked to raz zere 11 raz 9 a raz 7 tak kto ho vie. a uz si vazne neviem rady som dost hotovy. to sa s tymto taham uz mesiac a stoji ma to nemalo
možno to bude tým, že si na začiatku vymenil tie najdrahšie veci... pri niektorých poruchách stačí vymeniť hadičku za 60 sk meter a veci idú o čosi lepšie...
len ja som tiež na začiatku kupoval najskôr to drahé... : (((
možno to bude tým, že si na začiatku vymenil tie najdrahšie veci... pri niektorých poruchách stačí vymeniť hadičku za 60 sk meter a veci idú o čosi lepšie...
len ja som tiež na začiatku kupoval najskôr to drahé... : (((
aby boli vsetci v obraze tak som spravil toto : nove sviecky,kable,lambda sonda, filtre, olej,voda,diagnostika 2x(peugeot,bosh) a vymenene cerpadlo (nie nove).
a auto blbne a uz ma to stalo 8k
aby boli vsetci v obraze tak som spravil toto :)) : nove sviecky,kable,lambda sonda, filtre, olej,voda,diagnostika 2x(peugeot,bosh) a vymenene cerpadlo (nie nove).
a auto blbne :( a uz ma to stalo 8k
VeilSide:
1. Keď sa ti rozsvecuje počas jazdy kontrolka manažmentu motora, tak neviem, ako môže byť na DIAGNOSTIKE VšETKO V PORIADKU.
2. Ani nevieš ako som rád, že je to len baterkou, začínal som mať nedobrý pocit z toho, že som ti poradil a v dôsledku toho si podrbal auto.
3. Pri "vyblikávaní" si ale určite urobil niečo nesprávne - buď si skonštruoval zle prípravok, alebo si ho nesprávne pripojil. Napr. Buble mal tiež Magneti Marelli a vyblikával jedna radosť.
4. Je zaujímavá spojitosť medzi výškou hladiny benzínu v nádrži a zhasínaním motora. Písal si, že pokiaľ je benzínu dostatok, tak auto ide korektne. Takže čo spoje v palivovom systéme. Btw palivový filter máš namontovaný správne (v smere šípky)?
5. Tiež si mi písal, že otáčky máš tesne pod 1000 - mali by byť nižšie, nechce sa mi teraz presne hľadať, ale aspoň o 100rpm (to by snáď na diagnostike za problém považovať mohli, pretože voľnobeh sa meria aj na EK a ak nie je správny, neprejdeš).
6. Ak máš vyššie otáčky, môže to byť spôsobené aj tým, že má ECU zlý údaj o teplote motora. Nemusí to byť spôsobené len samotným čidlom, ale aj kabelážou alebo konektormi. Skús odmerať jeho odpor pri zohriatom (ale vypnutom!) motore (mal by byť 240-290ohmov). Toto by mohlo mať súvis so spotrebou.
7. Ale to zhasínanie motora... keď je to jen v zákrute, by som si skôr tipol na nejaký uvolnený konektor, alebo nalomený kabel, ktorý v zákrute vplyvom odstredivej sily stratí kontakt z niektorého snímača, alebo akčného členu.
Btw nezhasína ti motor náhodou pri podraďovaní alebo pri vyradení rýchlosti??? To by mohol byť práve kontakt konektora, alebo kabeláž ku krokovému motorčeku, alebo samotný krokový motorček, aj napriek tomu, že si ho čistil:-/
8. Tá orange ti zasvieti tiež len v zákrute, alebo aj pri priamej jazde, alebo na voľnobehu???
VeilSide:
1. Keď sa ti rozsvecuje počas jazdy kontrolka manažmentu motora, tak neviem, ako môže byť na DIAGNOSTIKE VšETKO V PORIADKU.
2. Ani nevieš ako som rád, že je to len baterkou, začínal som mať nedobrý pocit z toho, že som ti poradil a v dôsledku toho si podrbal auto.
3. Pri "vyblikávaní" si ale určite urobil niečo nesprávne - buď si skonštruoval zle prípravok, alebo si ho nesprávne pripojil. Napr. Buble mal tiež Magneti Marelli a vyblikával jedna radosť.
4. Je zaujímavá spojitosť medzi výškou hladiny benzínu v nádrži a zhasínaním motora. Písal si, že pokiaľ je benzínu dostatok, tak auto ide korektne. Takže čo spoje v palivovom systéme. Btw palivový filter máš namontovaný správne (v smere šípky)?
5. Tiež si mi písal, že otáčky máš tesne pod 1000 - mali by byť nižšie, nechce sa mi teraz presne hľadať, ale aspoň o 100rpm (to by snáď na diagnostike za problém považovať mohli, pretože voľnobeh sa meria aj na EK a ak nie je správny, neprejdeš).
6. Ak máš vyššie otáčky, môže to byť spôsobené aj tým, že má ECU zlý údaj o teplote motora. Nemusí to byť spôsobené len samotným čidlom, ale aj kabelážou alebo konektormi. Skús odmerať jeho odpor pri zohriatom (ale vypnutom!) motore (mal by byť 240-290ohmov). Toto by mohlo mať súvis so spotrebou.
7. Ale to zhasínanie motora... keď je to jen v zákrute, by som si skôr tipol na nejaký uvolnený konektor, alebo nalomený kabel, ktorý v zákrute vplyvom odstredivej sily stratí kontakt z niektorého snímača, alebo akčného členu.
Btw nezhasína ti motor náhodou pri podraďovaní alebo pri vyradení rýchlosti??? To by mohol byť práve kontakt konektora, alebo kabeláž ku krokovému motorčeku, alebo samotný krokový motorček, aj napriek tomu, že si ho čistil:-/
8. Tá orange ti zasvieti tiež len v zákrute, alebo aj pri priamej jazde, alebo na voľnobehu???