dik za odpoved ohladom vybijania baterie bol tam zli regler a mal som2 kable odpojene pajka a izolacka to napravili xem sa este spitat ci niekto nemal problem z otackami startnem auto a otacki vyletia na 1500 az200 mam ten katalizator nemoza to robit lamda sonda
dik za odpoved ohladom vybijania baterie bol tam zli regler a mal som2 kable odpojene pajka a izolacka to napravili xem sa este spitat ci niekto nemal problem z otackami startnem auto a otacki vyletia na 1500 az200 mam ten katalizator nemoza to robit lamda sonda
Záleží na tom, či štartuješ auto studené, alebo so zoriatym motorom.
Ak sa tých 1500 otáčok vzťahuje na ranný studený štart, tak je to úplne v poriadku za predpokladu, že auto štartuje na prvý pokus a otáčky postupne so zahriavením motora klesajú.
Takže skús popísať podrobnejšie kedy máš tých 1500 ot/min, či sa držia, či klesajú rýchlo/pomaly, ako sa správa auto pri decelerácii (či po uvoľnení plynového pedálu klesnú otáčky korektne, alebo sa tomu nechce), či kolíšu a pod.
PS: inak strašná štylistika
Záleží na tom, či štartuješ auto studené, alebo so zoriatym motorom.
Ak sa tých 1500 otáčok vzťahuje na ranný studený štart, tak je to úplne v poriadku za predpokladu, že auto štartuje na prvý pokus a otáčky postupne so zahriavením motora klesajú.
Takže skús popísať podrobnejšie kedy máš tých 1500 ot/min, či sa držia, či klesajú rýchlo/pomaly, ako sa správa auto pri decelerácii (či po uvoľnení plynového pedálu klesnú otáčky korektne, alebo sa tomu nechce), či kolíšu a pod.
PS: inak strašná štylistika:-)